دانلود انیمه star wars visions

  • ۱۰:۰۴

برای اطلاعات درباره انیمه ویژنز میتوانید به این لینک مراجعه نمایید

 

 

 

زبان: دو زبانه ( ژاپنی ، انگلیسی)

مدت زمان: هر قسمت بین 12 تا 20 دقیقه

کیفیت: 720 x 265 

حجم هر قسمت: بین 40 تا 100 مگابایت

تعداد قسمت ها: 12

 

متاسفانه به دلیل مشکلاتی توانایی درست کردن زیرنویس را نداشتیم پیشنهاد میشه از کانال استار وارز تراپی تلگرام به صورت رایگان دریافت نمایید

 

لینک دانلود تمامی قسمت های انیمه ویژنز: کلیک توجه داشته باشید برای رفتن به داخل لینک فیلترشکن خود را روشن کنید یا لینک را داخل تلگرام باز کنید

 

کانال تلگرام: star_wars_coffee@

  • ۱۵۱
لیوای اکرمن (همون ماهان افشارپور)

به به اقا شینی یادت افتاد این وب هست

حقیقتش یادم بود ولی پستی نبود بزارم هرچی میخاستم توی کانال تلگرام میزارم فقط چیزای طولانی یا دانلود فیلم و انیمه استار وارز رو اینور میزارم
Fira ☆

ببینید کی بعد نیم قرن پست بگذاشته 

دادا چطوری ؟؟

شینیا اسکای واکر جوان بعد نیم قرن پست بگذاشته
خوبم تو خوبی؟ 
Fira ☆

🤗✌

:) 🥰
لیوای اکرمن (همون ماهان افشارپور)

 خب مارو یادت نرفته یه سر به ما بزن بعد 1 قرن

خب عشقم من هم واتساپ هستم هم اینستا هم تلگرام 
شمارمم داری
لیوای اکرمن (همون ماهان افشارپور)

بهت پیام دادم جوابمو نمیدی

عا اره واتساپمو از اون شماره پاکیدم
تلگرام هستم با همون شماره 
لیوای اکرمن (همون ماهان افشارپور)

رفتی با دخترا حال هول مارو یادت رفت

بعدم مای فون ایز تحریگ

ودف😂😂😂😂 والا من اکثر موقعام تلگرام توی گروه استار وارزم😂😂
لیوای اکرمن (همون ماهان افشارپور)

ایدی اینستاتو بده جونییی

Darth_shinya
لیوای اکرمن (همون ماهان افشارپور)

هر وقت گوشیمو دادن بهت پیام میدم

گریت
Mr Ghost32

بگو کجایی دادا

خونمون
𝚒𝚖 𝚑𝚊𝚍𝚒𝚜 --

سلام چطوری 

اصل؟ 

بحححح سلاااام خوبم تو چطوری
عجب
𝚒𝚖 𝚑𝚊𝚍𝚒𝚜 --

عه  خوبم اصل بده

نایس
یادت رفته؟ 
𝚒𝚖 𝚑𝚊𝚍𝚒𝚜 --

اره الزایمر دارم بگو

عجب
شینیا 18
𝚒𝚖 𝚑𝚊𝚍𝚒𝚜 --

مرتضی تویی 

اره دیگه منمممم
چطوری تو
𝚒𝚖 𝚑𝚊𝚍𝚒𝚜 --

اوم یادم اومد 

بد نیستم خوبم

im.h.org.18_m@

هوممم دلم تنگ شده بود
گود
این چیست
𝚒𝚖 𝚑𝚊𝚍𝚒𝚜 --

مرسی 🙏🌼

 

اینستاگرام البته اگر داری

هوممم دارم
نبود آیدیت ولی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan