یکی از سفینه های به یادماندنی دنیا استار وارز

  • ۱۱:۵۱

 

 

پس از تای‌فایترها یا جنگنده‌های ایکس‌وینگ، شاید سفینه‌ی Slave I یکی از به یادماندنی‌ترین نمادهای استاروارز و یادآور کشمکش‌های میان طبقات قانون‌شکن جامعه و جایزه‌بگیرها باشد. با اینحال شاید عجیب به نظر برسد که این سفینه، یکی از ۶ سفینه‌ی پلیس امنیتی زندانی در Oovo IV بوده است. 
جنگو فت جوان که برای احترام به استاد خود، جستر مریل، نام سفینه‌ی خود را “میراث جستر” گذاشته بود، طی یکی از درگیری‌ها سفینه‌ی خود را از دست داد. 


چنین شرایطی، جایزه‌بگیر جوان را مجبور کرد تا برای خروج از این زندان فوق امنیتی، مجبور به دزدیدن یکی از سفینه‌های پلیس شود. پس از یک تعقیب و گریز نفس گیر که منجر به نابودی هر ۵ سفینه‌ی دیگر پلیس سیارک شد، جنگو فت علاوه بر بدست آوردن یک سفینه‌ی جدید، اعتبار خود را نزد صنف جایزه‌بگیران بخاطر این فرار موفقیت آمیز افزایش داده بود. ناگفته نماند که با نابود شدن تمام سفینه‌های هم مدل با Slave I در این عملیات، جنگنده‌ی جنگو فت تبدیل به نمادی شد که سایه‌اش در هر شهری در کهکشان بسیار بسیار دور، به سفیر رعب و وحشت تبدیل شد.

کانال تلگرام: star_wars_coffee@

  • ۱۸۰
آریانا wu

واقعا همچین چیزایی وجود داره 0-0

I know
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan