مصاحبه با مایکل والدرون راجب کار با کاتلین کندی و استار وارز

  • ۲۱:۵۲

 

مایکل والدرون، نویسنده فیلم استاروارز فایگی، راجب کار با کاتلین کندی و استاروارز اظهار نظر کرد:
«...استاروارز، ایندیانا جونز، کاتلین خیلی از فیلم های موردعلاقه منو ساخته. پس اینکه بتونم باهاشون کار کنم یه آرزومه که به حقیقت تبدیل شده.»


جف لاونس، نویسنده همکار والدرون در نگارش سریال «ریک اند مورتی» از اعتمادش به مایکل سخن گفت:
«به نظر من میتونه واقعا کسی باشه که یه دنیای سینمایی عظیم جدید از استاروارز رو راه میندازه، شاید یک کم زیادی ازش تعریف کرده باشم ولی واقعا فکر میکنم آدم این کاره.»
و در نهایت دن هارمون، یکی از خالقین سریال «ریک اند مورتی» افزود:
«استاروارز خیلی کار سختیه، چون اگر یه دسته از هوادارای رو راضی کنی، داری همزمان یه دسته دیگه رو عصبی می کنی. اگر بیش از حد جدی بگیریش، خراب میکنی. اگر به اندازه کافی جدی نگیریش، قطعا خراب میکنی. باید یه جورایی لذت بزرگترین فرانچایز تاریخو به همراه یک مقدار اعتماد به نفس به کار ببری. فکر میکنم والدرون گزینه مناسبی برای این باشه...»
با حضور فایگی، والدرون و کندی توقعات از این فیلم از همیشه بالاتر است.

 

کانال تلگرام: star_wars_coffee@

 

 

 

 

  • ۱۲۵
hadis:)♡ >"<

مرتضی خوبی؟@-@✨💛

کجایی دادا زیاد بیان نمیای

عه سلام عاره تو خوبی؟
تاحدودی روزی نیم ساعت میتونم بیام 
معمولن کارم بیان اینه که تئوری بنویسم و مقاله هامو که آماده کردم پست کنم 
از وقتی شرو کردم مقاله نوشتن وقت کم دارم کلن
hadis:)♡ >"<

خوبم دادا..

 خوب بمونی...

 موفق باشی دادا✨💛

چخبر خیلی وقته حرف نزدیم
آیدی تلگرامتو میدی؟
hadis:)♡ >"<

goftino.com/c/1CNQjj

بیا اینجا... 

 من تل ندارم همشو به فنا دادم کنکور دارم واس سال بعد:(

اوم باعش

هعییییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan