مصاحبه لسلی هدلند درباره تجربش و اثرش در استار وارز

  • ۱۹:۵۴

لسلی هدلند، خالق سریال The Acolyte در مصاحبه ای با AVC از تجربه کاری اش بر روی این اثر و رابطه اش با استاروارز سخن گفت:

«علاقه من به استاروارز به گذشته دوری برمیگرده، وقتی بچه تر بودم، نسخه های خونگی سگانه اوریجینال رو دیدم و عاشقشون شدم، بعد توی دوران نوجوونی، کتاب هایی مثل Heir to The Empire رو خوندم و وقتی که اسپشال ادیشن ها اکران شدن، زندگیم برای همیشه تغییر کرد... برای خودم فن فیکشن مینوشتم ولی خب اونموقع دخترا همه باید با باربی ها و عروسک ها و فلان و فلان بازی میکردن و عجیب بود اگر یه دختر دلش میخواست جدای باشه... بیشترین علاقه ام به بازی های RPG استاروارز بوده همیشه چون میتونی اونجا داستان خودتو خلق کنی، هر کاراکتری که دلت میخواد بسازی، استاروارز موردعلاقه من استاروارزی عه که خودم بنویسمش... یه بار ویدیویی از یه دختر بچه دیدم که مثل ری لباس پوشیده بود و گریه م گرفت، زمان من اینجوری نبود. کاش زمانی که من همسن اون بودم این چیزا وجود داشت. من حتما به یه جدایِ زن نیاز ندارم تا به این فکر کنم که برای منم توی این دنیا جایگاهی هست، ولی همینکه یکیشون باشه... بقیه نمیدونن که چطور برای ماها از یه دنیا بیشتر می ارزه... و این فقط در ارتباط با زن ها نیست، هر کسی باید بتونه خودشو توی این دنیا پیدا کنه، اشاره کنه و بگه "این هم مثل من سیاه پوسته" یا "این هم مثل من لزبین عه"، این دنیا برای همه جا داره... ما داریم قدم جای ردپا های جرج میذاریم، اون انقلابی بین ژانری درون سینما درست کرد که برای همیشه معنای فیلمسازی رو عوض کرد... هیچوقت از دوست داشتن استاروارز پشیمون نشدم، هدف من اینه که داستانی خلق کنم که مردم بتونن از جنبه های مختلفی باهاش ارتباط برقرار کنن، نه اینکه فقط به یک دلیل دوستش داشته باشن. فکر کنم که باید بتونی، یعنی امیدوارم بتونم، که بر این اساس بچینمش که خودم توی زندگیم کجام و هوادارا کجان.»

 

 

کانال تلگرام: star_wars_coffee@

  • ۱۳۷
𝐕𝐢𝐨𝐥𝐞𝐭 シ︎

گشادیم میاد بخونم! :/

دانلود آنتی گشادی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan