آنچه باید درباره انیمه star wars visions بدانیم

  • ۱۹:۳۹

 

هر آنچه از مجموعه ویژنز می دانیم


پنل اختصاصی مجموعه انیمه ای «ویژنز» به سردرگمی ها حول محور این اثر پایان داد. سری انیمه های معرفی شده در 31 شهریور بر روی شبکه دیزنی پلاس منتشر خواهند شد! 
با ما همراه باشید تا مهم ترین اطلاعات درباره این مجموعه را مرور کنیم.
خط زمانی و نحوه عملکرد در داستان کلی دنیای استاروارز:
به تایید لوکاس فیلم، ساخت داستان های «ویژنز» با آزادی کامل برای انیمه سازان انجام شده است. لوکاس فیلم دست نویسندگان، سازندگان و طراحان را باز گذاشته و شاهد داستان های زیبا و دیدنی ای خواهیم بود که احتمالا در پیوستگی کنن استاروارز حضور ندارند.
نه فیلم کوتاه به سبک انیمه، توسط هفت استودیوی مطرح انیمه سازی جهان آماده شده اند...


Kamikaze Douga – The Duel:
اثری که آیکونوگرافی ژاپنی را در آغوش می کشد. کانسپت آرت های به نمایش گذاشته شده، جدای و سیث ای سامورایی مانند به همراه درویدی با کلاه حصیری نشان می دهد. تاکانوبو میزانو کارگردان The Duel، اشاره کرد که قرار است قالب این اثر سیاه و سفید باشد ولی در بعضی موارد مانند لایت سیبرها رنگ آمیزی را شاهد باشیم. وی افزود که تنها هدفش نوشتن نامه ای عاشقانه به استاروارز بوده است. داستان این فیلم کوتاه درباره شخصی خواهد بود که در نزاعی درونی است تا ایثارگری را انتخاب کند... یکی از اصلی ترین پیام های استاروارز!


Geno Studio (Twin Engine) – Lop and Ochō:
داستانی که از طریق تصاویر و شمایلش بیان می شود. سبک طراحی بر تقابل طبیعت در برابر ماشین تاکید دارد و امپراطوری نماد پیشروی مدرنیته است. این انیمه داستان بیگانه ای دوست داشتنی به نام Lop را تعریف می کند(شخص وسط در تصویر بالا). به گفته لوپز(تهیه کننده اجرایی) شخصیت لوپ "رسا و جذاب" است و در از خود گذشتگی اش نسبت به خوبی، خانواده و وفاداری دریغ نمی کند.
Studio Colorido (Twin Engine) – Tatooine Rhapsody:
روایتی با سبک طراحی چیبی، Tatooine Rhapsody در نواحی کنکاش نشده استاروارز قدم می گذارد. درباره گروهی که رویای بزرگ خود را دنبال می کنند. داستانی حول قلب دنیای استاروارز، خانواده. همینطور یکی از معدود قسمت هایی که کاراکترهای مشهور استاروارز مانند بوبا فت و جابا دِ هات در آن حضور دارند. 
Trigger – The Twins و The Elder:
دو اثر ساخت استودیوی تریگر، بازگشتی به ریشه های استاروارز فراهم می کنند. فیلم The Twins با الهام از لوک و لیا، داستان برادر و خواهر دوقلویی را روایت می کند که هر دو در چنگال نیمه تاریک متولد شده اند. باید دید که برادر تا چه حد برای نجات خواهر خود پیش خواهد رفت. 
از طرف دیگر The Elder از پیوند کهن دیگری استفاده می کند. ادای احترامی به داستان کلاسیک استاد و شاگرد دنیای استاروارز که پس از دیدن آن متوجه دوپهلویی خاصی در معنی عنوان فیلم خواهید شد.
Kinema Citrus – The Village Bride:
این فیلم داستان جدایی سقوط کرده را دنبال می کند ولی نه به نحوی که انتظار آن را دارید. محافظین صلح و عدالت مراسمی محلی را از چشمان تازه عروسی در روز ازدواجش رصد می کنند، و تصمیم غیرمنتظره ای که وی باید بگیرد تا مردم خود را نجات دهد. داستانی شاعرانه و تلخ و شیرین که از فورس دیدی جدید و سورپرایز کننده ارائه می دهد.
Science Saru – Akakiri و T0-B1:
دو فیلم کوتاه که سبک طراحی مشابه ولی فضای داستانی بسیار متفاوتی دارند. Akakiri داستانی زیبا ولی دردناک از یک شاهزاده است. 
از آن سو T0-B1 داستان جذاب و سرگرم کننده از دروید دوست داشتنی ای است که رویای جدای شدن دارد.
Production IG – The Ninth Jedi:
به گفته اعضای لوکاس فیلم کار با هنرمندان با استعداد این استودیو بر روی این پروژه بسیار رضایت بخش بوده است. داستانی سراسر حماسه که در ابتدا قرار بود در دو فیلم جدا روایت شود. یکی از آنها در دورانی تاریک برای جدای حول دختر یک لایت سیبر ساز. دختری که به دنبال جدای های در خفا می گردد تا سلاح هایشان را به آنها برساند. داستان دیگر از دید 8 مبارز روایت می شد که گرد هم آمده و به دنبال آموختن راه فورس و اعتماد به یکدیگر هستند. در نهایت برای دستیابی به چیزی بزرگتر، دو داستان با هم ترکیب شد و اثری بسیار حماسی و ویژه را خلق کرد. با وجودی که همه فیلم ها موسیقی متن اوریجینال خود را خواهند داشت، موسیقی The Ninth Jedi در تالار سمفونی موزا کاوازاکی(یکی از بزرگترین تالارهای شرق آسیا) ضبط شده است که آن را بسیار خاص تر می کند.
هواداران استاروارزی که تا به حال انیمه ای ندیدند، به تضمین لوکاس فیلم می توانند خاطرجمع باشند و حتی شاید تماشای این مجموعه بتواند دروازه ورودی به دنیای غنی و سرشار انیمه های دیگر باشد!
شما چه انتظاراتی از این 9 فیلم کوتاه دارید؟ نظرات خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید.
____________________

 

کانال تلگرام: star_wars_coffee@

  • ۱۶۳
hamid
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام دوست عزیزم
می‌تونم ازت یه خواهش بکنم؟
امکانش هست این لطف رو در حقم بکنی؟ 
می‌خوام اگه می‌شه منو با عنوان زیر توی وبت لینک کنی:


**** ****** *********

*********************************************************

ممنون و سپاس‌گزارم ازت 3>

حتمن
لیوای اکرمن (همون ماهان افشارپور)

لعنتیی اصن تو استار وارز میزاری من داغ اتکیم بیشتر میشه

Hmmmm
interesting
But i dont care
لیوای اکرمن (همون ماهان افشارپور)

FAUK THE VORID STAR VARS

شما اول یاد بگیر چیجوری مینویسن
لیوای اکرمن (همون ماهان افشارپور)

FAUK ریدم

🚶
Mr Ghost32

#ماهان :|

Fuck درسته :| Wars درسته :|

#شینیا

میدونستی با سان کردن لینک پاک نمیشه :|

https://followshe.ir/buy-followers-clubhouse-invitations/

لینک این بود :) XD

¯―¯

بلی میدونستم ولی چه کنم😂
Mr Ghost32

میشه اون گزینه گیره رو بزن بعد به # لینکش کن XD

بعله😂😂
Mr Ghost32

دقیقا کجای تایم لاینه این فیلم؟

اصلا ربطی به بقیه فرنچایز داره؟

 

 

+راستی استاد درباره کامیکای استار وارزم بگو. 

انیمه ویژنز نان کنن هستش
یعنی اصلا توی تایم لاین نیست توی مقاله نوشتم اینو توضیحم دادم
یه داستان جدا کلن یه چیز دیگس
انیمه اتک آن تایتان رو دقت کرده باشی یه انیمه داره جونیور های که اصلا تپوی تایم لاین خود اتک نی اینم یه چی مث همونه



متاسفانه 95 درصد کمیک های استار وارز ترجمه نشده منم زبانم اونقد خوب نیس که ترجمه کنم برای همین هیچجا زیاد درباره کمیک استار وارز نمیگن
Mr Ghost32

اوکی حدس میزدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شت :|

یس



هعییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan