Legends of luke skywalker part 1

  • ۰۸:۲۴

 

دید مردم کهکشان نسبت به جنگ داخلی طرفین شورشی و امپراطوری، تاثیر خیلی عمیقی بر قهرمان های نبرد گذاشت!
چندین سال پس از نابودی امپراطوری و آغاز جنگ سرد بین جمهوری جدید و محفل یکم، احساسات مردم در جهت سازماندهی امور توسط نظام جدید، کاملا آشفته بود و همین باعث شد شایعه ها و داستان های مربوط به قهرمانان شورشی، رونق بگیرد. ردی، یکی از مهندسان فارغ التحصیل دانشگاه های سیاره کروسانت، روزی در cantina برای مردم، همان شایعه ها و داستان هایی را تعریف میکند که باعث تحریف جنگ داخلی میشد. مردی شنل پوش که به تازگی به جمع او ملحق میشود، برایش سوال ایجاد میشود که این همه سر و صدا درباره چیست و طبیعتا طولی نمیکشد که مرد شنل پوش از ردی، سوال خود را مطرح میکند؛


ردی برای مرد میگوید که اختلافات بین شورشی ها و امپراطوری صحت دارد اما راز هایی هم همچنان دارد که محفوظ است و او فقط این داستان ها را شنیده است. مرد شنل پوش از او میخواد که برای او توضیح دهد و او ماجرا را از سیاست، که به لطف امپراطوری اکنون بخش لاینفکی از ذات جامعه شده شروع میکند.
ردی میگوید که واقعاً تا کنون دیده اید که ادمیرال اکبر، غذایی بخورد؟ یا چطور یک استراتژیست نبرد های مهم فضایی، تا به حال یک بار سوار سفینه X-wing نشده است؟ مرد شنل پوش باتعجب به ردی نگاه میکند و از او میخواهد که حقیقت این راز را برای او بگوید. 
"از آنجایی که ادمیرال اکبر یکی از شیک ترین و خوشتیپ ترین فرد های کهکشان هست، یکی از بهترین افراد برای سیاست است زیرا؛ فرمانده اورگانا و مان ماثما جذبه ی به اندازه او ندارند که بتوانند مردم را بر خود و برای شورشی ها جذب کنند!
⭕️فکت ادامه دارد...

کانال تلگرام: star_wars_coffee@ 

 

  • ۱۵۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan